Alphabett level 452

Options
MB-8
MB-8 Posts: 2 Newbie

Ahphabetty 452 allows 16 moves for 15 words but the vines seem to make it impossible because no credit is given for letters with vines. Any suggestions? Is this a forced buy level?

Answers

  • Randle
    Randle Posts: 1,977 Level 2
    Options

    Hey MB,

    Did you manage to pass this level 452 already?

  • Maryse_Claisse
    Maryse_Claisse Posts: 2 Newbie
    Options

    Niveau 452 impossible à passer avec 16 coups et 15 mots à composer avec des lettres bloquées help svp 

  • Randle
    Randle Posts: 1,977 Level 2
    Options

    Niveau 452 impossible à passer avec 16 coups et 15 mots à composer avec des lettres bloquées help svp 

    Difficult yes, impossible no
  • Prunabelle
    Prunabelle Posts: 3 Newbie
    Options

    Niveau 452 impossible à passer avec 16 coups et 15 mots à composer avec des lettres bloquées help svp 

    Dans la version française, j'ai joué des dizaines de fois au niveau 452 mais dans le meilleur des cas on dispose de 17 coups (avec cow-boy souris qui donne un coup supplémentaire)pour passer le niveau. Or aux deux premiers coups, les probabilités pour avoir au mimimum un mot de 4 lettres validé est quasi impossible vu le nombre de consonnes distribuées, les "vines", les "codecs" et les blocs bleus indestructibles en un coup. C'est vraiment dommage car je suis vraiment accro à ce jeu qui nous change des boules à lancer ou des bonbons à faire défiler des autres jeux. Je désinstalle.
  • Nessapoo
    Nessapoo Posts: 8 Level 2
    Options

    Stuck on Alphabetty 88

Leave a Comment

Rich Text Editor. To edit a paragraph's style, hit tab to get to the paragraph menu. From there you will be able to pick one style. Nothing defaults to paragraph. An inline formatting menu will show up when you select text. Hit tab to get into that menu. Some elements, such as rich link embeds, images, loading indicators, and error messages may get inserted into the editor. You may navigate to these using the arrow keys inside of the editor and delete them with the delete or backspace key.

Hey! Would you like to give us your opinion?