Hallo daar! Blijf lezen om erachter te komen...
- Waarom je niet kunt spelen op iOS 11
- Hoe u kunt controleren welke iOS-versie u heeft
- Hoe u iOS kunt updaten op uw Apple-apparaat
De game ondersteunt iOS 11 niet langer
Dat betekent dat als uw apparaat iOS 11 gebruikt, u geen nieuwe niveaus kunt spelen, en ook niet ontvang nieuwe functies of evenementen .
Houd er ook rekening mee dat we zonder de nieuwste versie van de game niet kunnen beloven dat je de beste game-ervaring zult hebben. We kunnen niet garanderen dat bugs en problemen voor je worden opgelost, aangezien deze alleen in nieuwe updates voor de nieuwste versie van de game zullen worden opgelost.
Je moet de versie van je besturingssysteem (OS) bijwerken om de beste ondersteuning voor je game te blijven ontvangen .
Maar voordat u dit doet: als u geen King-account heeft, wij raden u aan er een aan te maken. Dit zorgt ervoor dat al uw zuurverdiende vooruitgang niet verloren gaat, maar wordt overgedragen wanneer u uw besturingssysteem bijwerkt.
Hoe controleer ik welke iOS-versie ik heb?
- Ga naar het startscherm van uw iPad of iPhone en raak vervolgens het pictogram 'Instellingen' aan.
- Selecteer daar 'Algemeen'.
- Tik vervolgens op 'Over'. Daar ziet u alle informatie over uw apparaat, inclusief de versie van het besturingssysteem. ik
Update iOS op uw Apple-apparaat:
- Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update.
- Tik op Automatische updates en schakel vervolgens iOS-updates downloaden in.
- Schakel iOS-updates installeren in. Uw apparaat wordt automatisch bijgewerkt naar de nieuwste versie van iOS of iPad OS. Sommige updates moeten mogelijk handmatig worden geïnstalleerd.