Sign Up!

(ENDED) đŸłïžâ€đŸŒˆ Celebrate Pride with Candy for a chance to win Gold Bars!

16263656768111

Comments

• YNis
    YNis Posts: 1

Level 1

Fantastic

• leroy1
    leroy1 Posts: 1

Level 1

BS

• dekojogador
    dekojogador Posts: 1

Level 1

Muito Obrigado por me aceitar no King

• monireed
    monireed Posts: 1

Level 1

Why do we have to play Candy Royals? I hate it. It’s annoying. Please remove it OR give the option to play. Thanks

• Jshrhdjshhd
    Jshrhdjshhd Posts: 1

Level 1

Tem um evento que eu assisto anĂșncio e ganho algumas coisas.Toda vez que eu assisto anĂșncio porquĂȘ quando acaba os movimentos as vezes tem essa opção o jogo fecha o anĂșncio nĂŁo carrega eu perco vidas e muito sacanagem sĂŁo 3 anĂșncios os dois primeiros sĂŁo movimentos e o Ășltimo e um disco jĂĄ no primeiro anĂșncio o jogo fecha e muito raro conseguir ver atĂ© o Ășltimo anĂșncio por favor consertem esse bug obrigada pela atenção espero resultados

• amjedmohi
    amjedmohi Posts: 1

Level 1

Ù„Ű§ ۭۧۚ Ű°Ű§Ùƒ

• Kauai66
    Kauai66 Posts: 1

Level 1

why cant i play

• millerkenbeck
    millerkenbeck Posts: 1

Level 1

edited June 2023

So many problems still, even after you are making so much money, my game doesn’t load so I have to restart my computer, ANNOYING, iHAVEto sign up for the 500 * that I don’t even come close to winning, and why only 20 lives per day? You are money whores and I’m DONE! So upset

*Edited by CM: đŸ€” Oops! Please repost in English so everyone can understand - Our House Rules 

• Mukkesh
    Mukkesh Posts: 1

Level 1

Candy 🍭 crush very interesting game

Mukkesh

• Rayhan007
    Rayhan007 Posts: 1

Level 1

love this

This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?