Det er et par grunner til at du kan miste synligheten av dine Boostere.
De to hovedgrunnene er:
-
Du er frakoblet fra din King- eller Facebook-konto
-
Spillet har blitt slettet/gjeninstallert fra enheten
Hvis du har blitt frakoblet fra kontoen din, her er hva du kan gjøre.
Prøv å koble til kontoen din igjen
- Hvis du ikke er koblet til riktig konto, kan dette være grunnen til at du ikke ser dine Boostere. Dette skjer når spillere deler enheten sin med noen andre.
Hvis du er koblet til feil konto:
-
Gå tilbake til hovedskjermen, der 'Spill'-knappen vises
- Trykk på “Min konto”.
-
Velg 'Logg ut' for å koble fra kontoen din
-
Du skal nå være tilbake på hovedskjermen og kan koble til riktig konto (se nedenfor for hvordan)
Hvis du har en King-konto
- Åpne spillet og trykk på “Hent min fremgang/Lagre min fremgang”
- Trykk på “Logg inn med e-post” og skriv inn din lagrede King e-postadresse og passord
Du vil nå koble til din King-konto og din fremgang, Boostere og Gullbarrer igjen.
Hvis du tidligere var koblet til Facebook
-
Åpne Facebook-applikasjonen på enheten din og logg inn på din egen 'riktige' Facebook-profil.
- Åpne spillet og trykk på “Hent min fremgang/Lagre min fremgang”
- Trykk på den blå Facebook-knappen
-
Hvis dette var Facebook-profilen du brukte, vil du nå gjenopprette din fremgang, Boostere og Gullbarrer
Hvis ingen av disse metodene gjenoppretter dine Boostere, kan vi tilby støtte og erstatning for de du kjøpte, men ikke har brukt ennå. Vennligst bruk ‘Kontakt oss’-knappen nederst på denne siden.
Hvis Boosterne ble vunnet eller oppnådd gratis i spillet, tilbyr vi ikke erstatning.
Følgende hendelser vil bety at dine Boostere ikke kan gjenopprettes eller erstattes.
Du begynte å spille på en ny enhet
- Boostere kan ikke overføres mellom enheter, så vi anbefaler at du bruker så mange som mulig på din gamle enhet, før du fortsetter fremgangen i spillet på din nye.
Du slettet, avinstallerte eller gjeninstallerte spillet
-
Disse trinnene innebærer å slette dataene der dine Boostere er lagret. Dette er irreversibelt, og dine gjenstander kan ikke gjenopprettes. Når du oppdaterer, er det viktig å bruke 'Oppdater'-alternativet når det er tilgjengelig i App Store, og ikke fjerne og gjeninstallere spillet.
Du bruker en Android-enhet og har tømt 'App Data'
- Dette er irreversibelt, og derfor kan ikke dine gjenstander gjenopprettes.