Der er et par grunde til, at du måske mister synligheden af dine Boostere.
De to hovedårsager er:
-
Du er afbrudt fra din King- eller Facebook-konto
-
Spillet er blevet slettet/geninstalleret fra enheden
Hvis du er blevet afbrudt fra din konto, her er hvad du kan gøre.
Prøv at genoprette forbindelsen til din konto
- Hvis du ikke er forbundet til den korrekte konto, kan dette være grunden til, at du ikke kan se dine Boostere. Dette sker, når spillere deler deres enhed med en anden.
Hvis du er forbundet til den forkerte konto:
-
Gå tilbage til hovedskærmen, hvor 'Spil' knappen vises
- Tryk på “Min konto”.
-
Vælg 'Log ud' for at afbryde forbindelsen til din konto
-
Du bør nu være tilbage på hovedskærmen og kan genoprette forbindelsen til den korrekte konto (se nedenfor for hvordan)
Hvis du har en King-konto
- Åbn spillet og tryk på “Hent min fremgang/Gem min fremgang”
- Tryk på “Log ind med e-mail” og indtast din gemte King e-mailadresse og adgangskode
Du vil nu forbinde til din King-konto og din fremgang, Boostere og Guldbarer igen.
Hvis du tidligere har forbundet til Facebook
-
Åbn Facebook-applikationen på din enhed og log ind på din egen 'korrekte' Facebook-profil.
- Åbn spillet og tryk på “Hent min fremgang/Gem min fremgang”
- Tryk på den blå Facebook-knap
-
Hvis dette var den Facebook-profil, du brugte, vil du nu gendanne din fremgang, Boostere og Guldbarer
Hvis begge disse metoder ikke gendanner dine Boostere, kan vi tilbyde support og erstatning for dem, du har købt, men endnu ikke brugt. Brug venligst 'Kontakt os'-knappen nederst på denne side.
Hvis Boosterne blev vundet eller opnået gratis i spillet, tilbyder vi ikke en erstatning.
Følgende hændelser vil betyde, at dine Boostere ikke kan gendannes eller erstattes.
Du er begyndt at spille på en ny enhed
- Boostere kan ikke overføres mellem enheder, så vi anbefaler, at du bruger så mange som muligt på din gamle enhed, før du fortsætter din fremgang i spillet på din nye.
Du har slettet, afinstalleret eller geninstalleret spillet
-
Disse trin involverer sletning af de data, hvor dine Boostere er gemt. Dette er uigenkaldeligt, og dine genstande kan ikke gendannes. Når du anvender en opdatering, er det vigtigt at bruge 'Opdater'-muligheden, når den er tilgængelig i App Store, og ikke fjerne og geninstallere spillet.
Du bruger en Android-enhed og har ryddet 'App Data'
- Dette er uigenkaldeligt, og derfor kan dine genstande ikke gendannes.