Der er et par grunde til, at du måske mister synligheden af dine Boostere.
De to hovedårsager er:
-
Du er afbrudt fra din King- eller Facebook-konto
-
Spillet er blevet slettet/geninstalleret fra enheden, eller du bruger en ny enhed
Du er afbrudt fra din konto
Hvis du ikke kan se dine Boostere, kan det være, at du er logget ind på den forkerte konto. Dette sker ofte, når enheder deles med andre. Følg disse trin for at genoprette forbindelsen til den korrekte konto:
Trin 1: Log ud af den nuværende konto
- Gå tilbage til hovedskærmen, hvor 'Spil' knappen vises.
- Tryk på “Min konto.”
- Vælg Log ud for at afbryde forbindelsen fra den nuværende konto.
Trin 2: Log ind på den korrekte konto
Når du er tilbage på hovedskærmen, skal du genoprette forbindelsen ved hjælp af den passende metode:
⭐ Hvis du har en King-konto:
- Tryk på “Hent min fremgang/Gem min fremgang.”
- Vælg Log ind med e-mail og indtast din King-konto e-mail og adgangskode.
- Din fremgang, Boostere og Guldbarer vil blive gendannet.
⭐ Hvis du bruger Facebook til at gemme fremgang:
- Åbn Facebook-appen på din enhed og sørg for, at du er logget ind på din korrekte Facebook-profil.
- Åbn spillet og tryk på “Hent min fremgang/Gem min fremgang.”
- Vælg den blå Facebook-knap for at logge ind.
- Din fremgang, Boostere og Guldbarer vil nu vises.
Hvis ingen af metoderne gendanner dine Boostere, kontakt os venligst, da vi kan tilbyde support og erstatning for dem, du har købt, men endnu ikke brugt.
Hvis Boosterne blev vundet eller opnået gratis i spillet, tilbyder vi ikke en erstatning.
Spillet er blevet geninstalleret/Du bruger en ny enhed
Nogle situationer forhindrer, at Boostere kan gendannes eller erstattes:
-
Skift til en ny enhed: Boostere er enhedsspecifikke og kan ikke overføres. Vi anbefaler at bruge dem, før du starter spillet på en ny enhed.
-
Geninstallation eller sletning af spillet: Dette sletter alle gemte Boostere permanent. Når du opdaterer, skal du bruge 'Opdater' muligheden i app-butikken i stedet for at geninstallere spillet.
-
Rydning af app-data (Android): Rydning af app-data er uigenkaldelig og vil slette dine Boostere.