Er zijn een paar redenen waarom je je Boosters niet meer kunt zien.
De twee belangrijkste redenen zijn:
-
Je bent losgekoppeld van je King- of Facebook-account
-
Het spel is verwijderd/opnieuw geïnstalleerd op het apparaat, of je gebruikt een nieuw apparaat
Je bent losgekoppeld van je account
Als je je Boosters niet ziet, ben je mogelijk ingelogd op het verkeerde account. Dit gebeurt vaak wanneer apparaten met anderen worden gedeeld. Volg deze stappen om opnieuw verbinding te maken met het juiste account:
Stap 1: Log uit van het huidige account
- Ga terug naar het hoofdscherm waar de 'Spelen'-knop verschijnt.
- Tik op “Mijn account.”
- Selecteer Uitloggen om de verbinding met het huidige account te verbreken.
Stap 2: Log in op het juiste account
Zodra je terug bent op het hoofdscherm, maak je opnieuw verbinding met de juiste methode:
⭐ Als je een King-account hebt:
- Tik op “Mijn voortgang ophalen/Mijn voortgang opslaan.”
- Selecteer Inloggen met e-mail en voer je King-account e-mail en wachtwoord in.
- Je voortgang, Boosters en Goudstaven worden hersteld.
⭐ Als je Facebook gebruikt om voortgang op te slaan:
- Open de Facebook-app op je apparaat en zorg ervoor dat je bent ingelogd op je juiste Facebook-profiel.
- Open het spel en tik op “Mijn voortgang ophalen/Mijn voortgang opslaan.”
- Selecteer de blauwe Facebook-knop om in te loggen.
- Je voortgang, Boosters en Goudstaven verschijnen nu.
Als geen van beide methoden je Boosters herstelt, neem dan contact met ons op, aangezien we ondersteuning en vervanging kunnen bieden voor alles wat je hebt gekocht maar nog niet hebt gebruikt.
Als de Boosters gewonnen of gratis verkregen zijn in het spel, bieden we geen vervanging aan.
Het spel is opnieuw geïnstalleerd/Je gebruikt een nieuw apparaat
Sommige situaties voorkomen dat Boosters worden hersteld of vervangen:
- Overschakelen naar een nieuw apparaat: Boosters zijn apparaatgebonden en kunnen niet worden overgedragen. We raden aan ze te gebruiken voordat je het spel op een nieuw apparaat start.
- Herinstallatie of verwijdering van het spel: Dit wist alle opgeslagen Boosters permanent. Gebruik bij het bijwerken de 'Bijwerken'-optie in de app store in plaats van het spel opnieuw te installeren.
- App-gegevens wissen (Android): Het wissen van app-gegevens is onomkeerbaar en verwijdert je Boosters.