Er zijn een paar redenen waarom je je Boosters niet meer kunt zien.
De twee belangrijkste redenen zijn:
-
Je bent losgekoppeld van je King- of Facebook-account
-
Het spel is verwijderd/herïnstalleerd van het apparaat
Als je bent losgekoppeld van je account, kun je het volgende doen.
Probeer opnieuw verbinding te maken met je account
- Als je niet verbonden bent met het juiste account, kan dit de reden zijn dat je je Boosters niet kunt zien. Dit gebeurt wanneer spelers hun apparaat met iemand anders delen.
Als je verbonden bent met het verkeerde account:
- Ga terug naar het hoofdscherm, waar de 'Spelen'-knop verschijnt
- Tik op "Mijn account".
- Selecteer 'Uitloggen' om je af te melden van je account
- Je zou nu terug moeten zijn op het hoofdscherm en kunt opnieuw verbinding maken met het juiste account (zie hieronder hoe)
Als je een King-account hebt
- Open het spel en tik op "Mijn voortgang ophalen/Mijn voortgang opslaan"
- Tik op "Inloggen met e-mail" en voer je opgeslagen King-e-mailadres en wachtwoord in
Je maakt nu opnieuw verbinding met je King-account en je voortgang, Boosters en Goudstaven.
Als je eerder verbinding maakte met Facebook
- Open de Facebook-applicatie op je apparaat en log in op je eigen 'juiste' Facebook-profiel.
- Open het spel en tik op "Mijn voortgang ophalen/Mijn voortgang opslaan"
- Tik op de blauwe Facebook-knop
- Als dit het Facebook-profiel was dat je gebruikte, herstel je nu je voortgang, Boosters en Goudstaven
Als beide methoden je Boosters niet herstellen, kunnen we ondersteuning en vervanging bieden voor alle Boosters die je hebt gekocht maar nog niet hebt gebruikt. Gebruik de knop 'Contacteer ons' onderaan deze pagina.
Als de Boosters in het spel zijn gewonnen of gratis zijn verkregen, bieden we geen vervanging aan.
De volgende gebeurtenissen betekenen dat je Boosters niet kunnen worden hersteld of vervangen.
Je bent begonnen met spelen op een nieuw apparaat
- Boosters kunnen niet tussen apparaten worden overgedragen, dus we raden aan om er zoveel mogelijk te gebruiken op je oude apparaat, voordat je je voortgang in het spel op je nieuwe apparaat oppakt.
Je hebt het spel verwijderd, gedeïnstalleerd of opnieuw geïnstalleerd
- Deze stappen omvatten het verwijderen van de gegevens waar je Boosters zijn opgeslagen. Dit is onomkeerbaar en je items kunnen niet worden hersteld. Bij het toepassen van een update is het belangrijk om de 'Update'-optie te gebruiken wanneer deze beschikbaar is in de App Store, en niet het spel te verwijderen en opnieuw te installeren.
Je gebruikt een Android-apparaat en hebt de 'App-gegevens' gewist
- Dit is onomkeerbaar en daarom kunnen je items niet worden hersteld.