Det finns ett par anledningar till varför du kan förlora synligheten av dina Boosters.
De två huvudorsakerna är:
-
Du är frånkopplad från ditt King- eller Facebook-konto
-
Spelet har raderats/installerats om på enheten, eller så använder du en ny enhet
Du är frånkopplad från ditt konto
Om du inte ser dina Boosters kan du vara inloggad på fel konto. Detta händer ofta när enheter delas med andra. Följ dessa steg för att återansluta till rätt konto:
Steg 1: Logga ut från det nuvarande kontot
- Återgå till huvudskärmen där 'Spela'-knappen visas.
- Tryck på “Mitt konto.”
- Välj Logga ut för att koppla från det nuvarande kontot.
Steg 2: Logga in på rätt konto
När du är tillbaka på huvudskärmen, återanslut med rätt metod:
⭐ Om du har ett King-konto:
- Tryck på “Återställ min framsteg/Spara min framsteg.”
- Välj Logga in med e-post och ange din King-konto e-post och lösenord.
- Dina framsteg, Boosters och Guldstänger kommer att återställas.
⭐ Om du använder Facebook för att spara framsteg:
- Öppna Facebook-appen på din enhet och se till att du är inloggad på din korrekta Facebook-profil.
- Öppna spelet och tryck på “Återställ min framsteg/Spara min framsteg.”
- Välj den blå Facebook-knappen för att logga in.
- Dina framsteg, Boosters och Guldstänger kommer nu att visas.
Om ingen av metoderna återställer dina Boosters, vänligen kontakta oss, eftersom vi kan erbjuda support och ersättning för alla du köpt men ännu inte använt.
Om Boosters var vunna eller erhållna gratis i spelet, erbjuder vi ingen ersättning.
Spelet har installerats om/Du använder en ny enhet
Vissa situationer förhindrar att Boosters återställs eller ersätts:
- Byta till en ny enhet: Boosters är enhetsspecifika och kan inte överföras. Vi rekommenderar att använda dem innan du börjar spelet på en ny enhet.
- Spelinstallation eller radering: Detta raderar alla lagrade Boosters permanent. Vid uppdatering, använd 'Uppdatera'-alternativet i appbutiken istället för att installera om spelet.
- Rensa appdata (Android): Att rensa appdata är oåterkalleligt och kommer att radera dina Boosters.