Der er et par grunde til, at du kan miste synligheden af dine booster.
De to hovedårsager er:
-
Du er afbrudt fra din King- eller Facebook-konto
-
Spillet er blevet slettet/geninstalleret fra enheden
Hvis du har afbrudt din konto, er det her, hvad du kan gøre.
Prøv at oprette forbindelse til din konto igen.
- Hvis du ikke er forbundet til den korrekte konto, kan dette være grunden til, at du ikke kan se dine booster. Dette sker, når spillere deler deres enhed med en anden.
Hvis du er forbundet til den forkerte konto:
-
Vend tilbagetil hovedskærmen, hvor knappen 'Afspil' vises
- Tryk på "Min konto".
-
Vælg "Log ud" for at afbryde forbindelsen til din konto
-
Du skulle nu være tilbagepå hovedskærmen og kan genoprette forbindelsen til den korrekte konto (se nedenfor for hvordan)
Hvis du har en King-konto
- Åbn spillet og tryk på "Hent mine fremskridt/Gem mine fremskridt"
- Tryk på "Log ind med e-mail" og indsend din gemte King-e-mailadresse og adgangskode
Du vil nu oprette forbindelse til din King-konto og dine fremskridt, booster og guldbarre igen.
Hvis du oprettede forbindelse til Facebook før
-
Åbn Facebook-applikationen på din enhed, og log ind på din egen 'korrekte' Facebook-profil.
- Åbn spillet og tryk på "Hent mine fremskridt/Gem mine fremskridt"
- Tryk på den blå Facebook-knap
-
Hvis dette var den Facebook-profil, du brugte, vil du nu gendanne dine fremskridt, booster og guldbarre
Hvis begge disse metoder ikke gendanner dine booster, kan vi tilbyde support og erstatning for dem, du har købt, men endnu ikke har brugt. Brug venligst knappen 'Kontakt os' nederst på denne side.
Hvis boosterne blev vundet eller opnået gratis i spillet, tilbyder vi ikke en erstatning.
Følgende hændelser betyder, at dine booster ikke kan gendannes eller udskiftes.
Du begyndte at spille på en ny enhed
- booster kan ikke overføres mellem enheder, så vi vil anbefale, at du bruger så mange som muligt på din gamle enhed, før samle dine fremskridt i spillet på din nye.
Du har slettet, afinstalleret eller geninstalleret spillet
-
Disse trin involverer sletning af de data, hvor dine booster er gemt. Dette er irreversibelt, og dine genstande kan ikke gendannes. Når du anvender en opdatering, er det vigtigt at bruge muligheden 'Opdater', når den er tilgængelig i App Store, og ikke fjerne og geninstallere spillet.
Du bruger en Android-enhed og har ryddet 'App Data'
- Dette er irreversibelt, og dine genstande kan derfor ikke gendannes.