Heb je een Apple-lading gezien die je niet herkent? Hier is een blik op waarom dit het geval kan zijn en de stappen die u in elk scenario kunt nemen.
Het lijkt erop dat ik dubbel ben opgeladen
Als u denkt dat u twee keer wordt gefactureerd voor hetzelfde artikel, houd er dan rekening mee dat aankopen die op verschillende datums zijn gedaan, kunnen worden samengevoegd tot één afschrijving en weergegeven in het ontvangstbewijs dat je via e-mail van Apple hebt ontvangen.
Dit betekent dat u de echte datum van uw aankoop moet controleren om na te gaan of er dubbel in rekening is gebracht.
Volg deze stappen om de exacte aankoopdatum te vinden:
- Ga naar uw Aankoopgeschiedenis en zoek de Bestelling die u willen verkennen.
- Tik op de tekst 'Gefactureerd aan...' onderaan het scherm.
- Tik op het individuele item in deze lijst
- Hier wordt de exacte aankoopdatum weergegeven.
Hier is een visuele gids voor u:
Op zoek naar meer informatie van Apple? Lees hun richtlijnen over hoe aankopen worden gegroepeerd .
Ik heb een ontvangstbewijs ontvangen en ik herken de aankoop niet
Het kan zorgwekkend zijn om een afschrijving te zien die u niet herkent, maar houd er rekening mee dat e-mailbevestigingen van Apple soms een paar dagen kunnen duren.
Als u artikelen in uw aankoopgeschiedenis ziet waarvan u zich niet meer herinnert dat u ze gekocht heeft, houd er dan rekening mee dat u het e-mailontvangstbewijs enkele dagen nadat de aankoop is gedaan en ontvangen ontvangt in het spel.
Ik zie een lopende aankoop op mijn account
Bovenaan uw aankoopgeschiedenis ziet u mogelijk het gedeelte 'In behandeling' . De artikelen hier zijn nog niet van uw rekening afgeschreven, omdat het soms 1-3 dagen (of zelfs langer) kan duren voordat aankopen bij uw bank zijn verwerkt.
Op zoek naar meer informatie? Bekijk dit Apple-thread over lopende aankopen .
Als je denkt dat je een probleem hebt gehad met een Apple-aankoop, kun je meer informatie van Apple vinden over hoe een aankoopprobleem te melden .